مشاوره خانوادهمشاوره روابط خانوادگی

نشانه های عدم علاقه زن به شوهرش

نشانه های عدم علاقه زن به شوهرش

نشانه های عدم علاقه زن به شوهرش را می توان در رفتار وی مشاهده نمود. شاید یک روز خستگی مرد، یک جواب سرد به یک سوال یا هزاران علت دیگر، باعث ایجاد یک ناراحتی در دل زن شده و اگر مرد از این ناراحتی با خبر نشود یا آن را نادیده بگیرد،
این ناراحتی کوچک می تواند به یک فاجعه بزرگ بی انجامد و پس از مدتی زن از شوهرش دلسرد شود و علاقه اش به وی را از دست دهد.
اما از کجا باید فهمید که آیا زن به مرد بی علاقه است؟ چه شکل از رفتار از نشانه های عدم علاقه زن به شوهرش به حساب می آیند؟

تماس با سنا مشاور

در این مطلب از « الو سلام مشاور» قصد داریم به رفتار هایی که به نوعی حاکی از سر شدن رابطه مرد و زن است بپردازیم.

پیش از طبقه بندی رفتارهای سرد در رابطه، می بایست این نکته را در نظر داشت که شاید کاری غیر آکادمیک و غیر علمی باشد که تمامی افراد جهان را در یک دسته بندی قرار داد یا انتظار رفتاری مشابه داشت،
پس در نظر داشته باشید که همسر شما ممکن است تعدادی از رفتار های زیر را از خود نشان بدهد یا تنها یکی دو مورد از موارد زیر از وی سر بزند؛ پس بهتر است در تصمیم گیری کمی محتاط عمل کنید و در صورت بروز سوالات بیشتر می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

نشانه های عدم علاقه زن به شوهرش ، رفتار پنهان یک زن

باید دانست که خیلی کم پیش می آید یکی از زوجین به طرف مقابل صریحا اعلام کند که دیگر وی را دوست ندارد، پس از قبل برای جلوگیری از رسیدن به این مرحله می بایست هشیار بود و رابطه را مدام همچون باغبان، پرورش داد و محافظت کرد. برخی از رفتاری که از یک خانم سر می زند و از نشانه های عدم علاقه زن به شوهرش است، در زیر آمده اند:

  • بی تفاوتی به فاصله از شوهر

در یک رابطه طولانی مدت ممکن است در مقاطعی فاصله ای میان زن و مرد به دلیل مشغله های کاری یا شخصی ایجاد شود که امری طبیعی است. اما اگر این فواصل ایجاد شوند و زن نسبت به آن ها بی تفاوت باشد یا از این فاصله افتادن ها استقبال کند، آن وقت است که اتفاقات بدی در رابطه رخ خواهند داد.

  • روابط عاطفی و فیزیکال

سرد شدن روابط عاطفی و کم شدن روابط فیزیکی از سوی زن، از نشانه های عدم علاقه زن به شوهرش به حساب می آید. این روابط عاطفی و  فیزیکی شامل بوسیدن، به آغوش کشیدن، بازو در بازو هم انداختن، سر بر روی شانه یکدیگر گذاشتن، در کنار هم نشستن برای انجام کارهای شخصی و دست گردن هم انداختن و در عمیق ترین شکل ممکن، رابطه جنسی باشد.
اما گر زنی به کل از داشتن ارتباط فیزیکی با همسر خود  سر باز بزند و حتی حاضر نباشد برای بهبود رابطه قدمی بردارد، احتمالا در دل خود از چیزی به شدت ناراحت است و اگر این ناراحتی برای مدتی طولانی در دل او باقی بماند، احتمالا تبدیل به یک دلسری شود.

  • آخرین گزینه برای وقت گذرانی چه کسی است؟

جواب این سوال، کسی است که زن کمترین علاقه را به او ابراز می کند. یکی از نشانه‌ های عدم علاقه زن به شوهرش در اولویت قرار ندادن همسر است که البته ممکن علل دیگری نیز داشته باشد. اگر شما اولویت یک زن برای گذرانیدن وقت نیستید به احتمال بسیار زیاد این زن به شما علاقه‌ چندانی ندارد.

  • بی تفاوتی نسبت به خواسته های شما

اگر زنی نسبت به خواسته های شما بی تفاوت جلوه می دهد، حتما به دنبال انتقال دادن پیامی بطور غیر مستقیم به شماست. زنان در اغلب موارد از گفتن مستقیم خواسته‌هایشان یا علت اعمالشان خودداری می‌کنند.
اما اگر از این کار وضوحا لذت می‌برد پس احتمالا به شما علاقه‌ای ندارد و می‌توانید این لجبازی را یکی از نشانه‌ های عدم علاقه زن به شوهرش تلقی کرد به شرطی که توانایی تفکیک میان لجبازی و نیاز به توجه را داشته باشید.

با این حال ممکن است همسر شما نشانه هایی سوای آنچه که ذکر شد از خود بروز دهد و یا با نشان دادن نشانه های بالا هنوز هم جای امیدواری برای بهبود رابطه باقی مانده باشد. همراهان عزیز الو سلام مشاور برای دریافت مشاوره کارشناسان می توانید با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با سنا مشاور تماس بگیرید.

  • بی احترامی همسرم به من نشانه عدم علاقه او به من است؟
  • آیا ناسازگاری همسرم نشانه عدم علاقه او به من است؟
  • چگونه می توان از عدم علاقه زن به شوهرش اطمینان حاصل کرد؟
  • آیا با وجود عدم علاقه همسرم به من، راهی برای ترمیم رابطه وجود دارد؟
  • چونه می توان به سرعت از نشانه های عدم علاقه زن به شوهرش مطلع شد؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور