مشاوره ازدواج

روانشناسی عشق مردها

روانشناسی عشق مردها

 در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات لازم در رابطه با روانشناسی عشق مردها بدست آورید.

نیازهای انواع مرد ها با یکدیگر متفاوت است. به این معنا که برخی از آن ها احساسات و عشقشان را نسبت به جنس مخالف نشان می دهندولی برخی دیگر سعی در پنهان کردن عشقشان می کنند.

اما این که تصور شود مرد احساسات خود را بیان نمی کند مگر آن که طرف مقابل نیاز او را بر طرف نماید نیز فکر جالبی نیست چرا که منجر به از بین رفتن رابطه های عاطفی می شود به این دلیل که به طرف مقابل احساس اخاذی دست می دهد...

تماس با سنا مشاور

 تحلیل ترس های مرد در رابطه ها

  • برخی از مردان نمی خواهند دوباره ضربه بخورند.

برخی از افراد به دلیل تجربیات نا خوشایندی که در رابطه های قبلی خود دارند، اکنون نمی خواهند وارد رابطه جدیدی شوند چرا که از نظر احساسی و فیزیکی به شدت آسیب پذیر هستند. به عنوان مثال خیانتی که در رابطه گذشته به آن ها شده است.
بنابراین اولین موردی که در روانشناسی عشق این مرد می توان متوجه شد این است که او از رفتار های خشونت آمیز برای بدست آوردن آوردن کنترل رابطه جهت جلوگیری از اتفاقات قبلی استفاده می کند.

  • برخی از مرد ها برای نشان دادن مخالفتشان با شما از رفتار های تهاجمی استفاده می کنند.

هنگامی که مشکلی بین شما و او ایجاد می شود، مرد برای کنترل بهتر شرایط تصمیم به گرفتن سکوت می کند تا چیزی را خراب تر کند. اما زمانی که این موارد کوچک روی هم جمع می شوند، شاید نتوان آن ها را کنترل کرد و شاهد یک رفتار تهاجمی بود!
به همین دلیل است که بسیاری از خانوم ها از ما سوال می کنند که چرا شوهر همیشه آرام من، اکنون با من بد رفتاری می کند! برخی به نوع دوست داشتن وی شک می کنند چرا که درک درستی از روانشناسی عشق مردها ندارند.

  • برخی با خریدن کادوهای گران قیمت سعی در پنهان کردن چیزی دارند.

بر اساس نظر روانشناسان، زمانی که دو نفر با یکدیگر رابطه عاطفی دارند، باید با خرید چیزهای کوچک سعی کنند عشق را بین خود زنده نگه دارند. اما جالب است بدانید اگر همسر شما هر بار خرید هدیه های گران قیمت را به شما پیشنهاد می دهد،به این دلیل است که احتمالا چیزی را فراموش کرده است.

این مورد یکی از در واقع شما با دانستن این نکته در روانشناسی عشق مردها به راحتی می توانید متوجه شوید او کی قصد پنهان کردن چیزی را دارد! به اون مثال این حقیقت که تماس هایش به شما کم شده است، اخیرا با شما خوب صحبت نکرده است و … .

اما مسئله اصلی که وجود دارد این است که بیان عشق و دوست داشتن، از مرد به مرد و زن به زن می تواند متفاوت باشد و موارد بیان شده در این مقاله تنها می توانند تا حدی راهنمای شما در روابط عاطفیتان باشد.
به عبارت دیگر اگر مردی نیز عشقش را به وفور به شما ابراز می کند لزوما به این معنا نیست که علاقه او به شما واقعی است، همان طور که برعکسش نیز صادق است.

همراهان عزیز اگر می خواهید تحلیل بهتری در رابطه با روانشناسی عشق مردها در رابطه عاطفی خودتان داشته باشید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با سنا مشاور تماس بگیرید.

  • نشانه های علاقه مرد به زن چیست؟
  • چگونه می توان فهمید که مرد قصد ازدواج دارد یا نه؟
  • نشانه های طلاق عاطفی چیست و چگونه از ایجاد آن جلوگیری کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور