مشاوره اعتیاد

مصرف دراگون برای چاقی صورت

مصرف قرص دراگون برای چاقی صورت

همانطور که لاغر کردن وکاهش وزن کار دشواری است افزایش وزن نیز به همان اندازه دردسر زا است. بعضی از افراد بصورت ژنتیکی لاغرند، بعضی اشتها و میل چندانی به غذا خوردن ندارند وعده ای دیگر نیز میزان جذب پایینی دارند اما راه حل مشکل چاق نشدن چیست؟

امروز افراد به دنبال سریعترین روش های چاقی بدن وصورت درکمترین زمان ممکن هستند. یکی از این مواردی که طرفداران زیادی دارد چاقی و یا اصطلاحا پر شدن صورت است چرا که صورت پر زیباتر دیده می شود. برای این کار روش ها مختلفی وجود دارد از طب سوزنی گرفته تا داروهای گیاهی  که همگی  درمدت زمان نسبتا طولانی نتیجه بخش هستند.

یکی از روش های چاقی صورت استفاده ازقرص دراگون است این قرص نسبت به سایر قرص ها عوارض کمتری داشته  و در درمدت زمان کمتری شما را به نتیجه دلخواه خود می رساند.

تماس با سنا مشاور

قرص دراگون(Deragon) چیست؟

این قرص ساخته شده  از مواد گیاهی است و باعث تقویت اشتها و افزایش میزان جذب بدن می شود و چاقی صورت و بدن را در پی دارد. جواب دهی این قرص بر روی افراد با توجه به متابولیسم بدن هر فرد عملکرد متفاوتی دارد. یک ماه مصرف این قرص می تواند وزن افراد را چیزی در حدود 6 الی 12 کیلوگرم افزایش دهد که این افزایش کلی وزن به خودی خود موجب چاقی صورت می شود.

مصرف هر قوطی از قرص دراگون برای آقایان در یک دوره 30 روزه جواب می دهد که البته به توجه به ساختار هر فرد می تواند متفاوت باشد.

چرا  مصرف دراگون موجب چاقی صورت می شود؟

همان طور که گفته شد، ترکیب گیاهی موجود در این قرص موجب افزایش اشتهای فرد و همچنین جذب مواد غذایی مصرف شده می شود. بسیاری از افرادی که از لاغری رنج می برند، مشکل اصلی آنها عدم جذب مواد غذایی ویا بی اشتهایی و بی میلی به خوردن غذا است.
فرقی نمی کند که شما در کدام دسته از مصرف کنندگان این قرص قرار دارید، مصرف این قرص باعث تنظیم متابولیسم و سوخت و ساز بدن وافزایش جذب مواد غذایی در بدن  ودر نهایت افزایش وزن می شود. این دارو برای کسانی که استعداد چاقی ندارند نیز بسیار کارآمد و موثر است.

نحوه مصرف دراگون برای چاقی صورت

شرایط مصرف برای افراد مختلف بسته با سن، جنسیت و … متفاوت است. به عنوان مثال برای آقایان یک دوره یک ماهه می تواند به سرعت نتیجه بخش باشد. اما باز هم نتیجه مصرف این قرص بسته به متابولیسم و شرایط سوخت و ساز بدن متفاوت است.

ویژگی های قرص گیاهی دراگون

  • راه حل مناسب برای افزایش وزن
  • افزایش اشتها
  • تنظیم کننده متابولیسم بدن
  • افزایش جذب مواد غذایی
  • کاملا گیاهی

عوارض مصرف دراگون برای چاقی صورت

این قرص به دلیل ساختار تماما گیاهی که دارد، عوارض خاصی برای فرد مصرف کننده به دنبال ندارد. با این وجود بهتر است که قبل از مصرف حتما با پزشک و یا مشاوره تلفنی شبانه روزی پزشکی صحبت کرده و شرایط جسمانی خود را برای وی توضیح دهید.
به عنوان مثال اگر دارای فشار خون بالا، قند و … هستید حتما باید اطمینان حاصل کنید که مصرف این قرص ها موجب تشدید بیماری شما نشود.

در بعضی از افراد پس از قطع مصرف این قرص اعلام شده که اگر در ابتدا با مصرف آن وزن اضافه کرده اند اما پس از قطع دارو دچار کاهش وزن شده و میزان وزن آن ها کمی بالاتر از وزن سابق خودشان شده است.

در میان روش های مختلفی که برای افزایش وزن وجود دارد، مصرف دراگون برای چاقی صورت بر اساس بازخوردی که مصرف کنندگانش بیان کرده اند، نتیجه بهتری داشته است. برای چاقی می توانید از مکمل های پروتئینی هم استفاده کنید اما اگر به دنبال نتیجه زود و بدون دردسر هستید، مصرف این قرص ها را امتحان کنید.

 

  • آیا بعد از قطع مصرف قرص دراگون دوباره لاغر می شویم؟
  • ویژگی ها قرص گیاهی دراگون چیست؟
  • عوارض استفاده از قرص دراگون چیست؟

برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با سنا مشاور تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور