مشاوره جنسیمشاوره خانوادهمشاوره زناشویی

راه های درمان نعوظ ناقص

راه های درمان نعوظ ناقص

نعوظ ناقص به عنوان یکی از مشکلات جنسی در نظر گرفته می شود که رابطه جنسی بسیاری از زوجین را هدف قرار داده است. متأسفانه این مشکل باعث می شود که نه مرد و نه زن از ارتباطی که با یکدیگر دارند راضی نباشند.
همین مسئله موجب شکل گیری بسیاری از مشکلات روحی و روانی در بینشان می شود. اگر شما هم در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا راه های درمان نعوظ ناقص را به شما معرفی کنیم.

تماس با سنا مشاور

تشخیص نعوظ ناقص

قبل از این که به معرفی راه های درمان نعوظ ناقص بپردازیم، بهتر است شما را با نشانه های این مشکل آشنا کنیم. در بسیاری از موارد با معاینه پزشکی و بررسی تاریخچه سلامتی فرد، به راحتی می توان مشکل را شناسایی کرد.
در غیر این صورت آزمایش های بیشتر برای تشخیص دقیق و درست پیشنهاد می شود. آزمایش‌هایی که برای تشخیص درمان نعوظ ناقص پیشنهاد می شوند، عبارتند از :

معاینه بدنی : این تست ممکن است شامل بررسی دقیق آلت تناسلی و بیضه ها و بررسی اعصاب شما برای بررسی میزان حسشان باشد.

آزمایش خون : یک نمونه از خون شما ممکن است به آزمایشگاه ارسال شود تا علائم بیماری قلبی، دیابت، سطوح پایین تستوسترون و سایر شرایط سلامتی را بررسی شود.

آزمایش ادرار : همانند آزمایش خون، آزمایش ادرار برای نشان دادن علائم دیابت و سایر شرایط بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

سونوگرافی : این آزمایش معمولاً توسط متخصص انجام می شود. با استفاده از دستگاه های تخصصی، یک تصویر ویدئویی از داخل آلت شما تشکیل می شود تا مشکلات جریان خونی شما بررسی شود. (این آزمایش گاهی اوقات با تزریق داروها به آلت تناسلی به منظور تحریک جریان خون و ایجاد نعوظ انجام می شود.)

آزمون روانشناسی : پزشک شما ممکن است سوالاتی برای بررسی نشانه های افسردگی و دیگر علل روان‌شناختی اختلال نعوظ از شما داشته باشد.

راه های درمان نعوظ ناقص

اول از همه پزشک شما باید بررسی کند که کدام یک از داروهای موجود به بهبود یا تشدید شرایط نعوظ ناقص در شما می شود. بسته به علت و شدت اختلال نعوظ ناقص و شرایط سلامتی شما، ممکن است گزینه های مختلفی برای درمان داشته باشید. پزشک شما می تواند خطرات و مزایای هر یک از این روش های درمان را توضیح دهد و بهترین را برای درمان شما انتخاب کند.

داروهای خوراکی

داروهای خوراکی یک درمان اختلال نعوظ موفق برای بسیاری از مردان است. این داروها عبارت هستند از :

تمامی این داروها داراي اثرات نیتریک اکسید هستند. (ماده شیمیایی که به صورت خودکار توسط بدن برای شل شدن عضلات آلت تناسلی ترشح می شوند.) با بالا بردن جریان خون، آلت شما تحریک بهتری را تجربه خواهد کرد.

توجه داشته باشید که مصرف یک قرص از این داروها به عنوان یکی از راه های درمان نعوظ ناقص مشکل شما را حل نمی کند. این داروها با دوز متفاوت، مدت زمان تأثیر و عوارض جانبی متفاوتی دارند.
عوارض جانبی احتمالی این داروها شامل استفراغ، گرفتگی بینی، سردرد، تغییرات بینایی، کمر درد و ناراحتی معده است. بنابراین قبل از اینکه مصرف دارو را شروع کنید حتماً از سابقه پزشکی خودتان اطلاعات لازم و کافی را در اختیار پزشک قرار دهید.

سایر راه های درمان نعوظ ناقص

تزریق آلپرستادیل : با استفاده از سوزن های مخصوص (نگران نباشید، درد زیادی ندارد!) شما دارو را به آلت خودتان تزریق می کنید. گاهی اوقات برای کسب نتیجه بهتر این دارو را با سایر داروها مانند پاپاورین، آلپرستادیل و فنتولامین ترکیب می کنند.

عوارض جانبی این روش ممکن است شامل خونریزی خفیف ناشی از تزریق، نعوظ طولانی مدت (پریپیسم) و به ندرت، تشکیل بافت فیبروز در محل تزریق باشد.

شیاف آلپروستادیل : در این روش شما یک شیاف را در داخل مجاری ادراریتان قرار می دهید. برای قرار دادن این شیاف از یک دستگاه خاص باید استفاده شود. ماندگاری این روش بین 30 الی 60 دقیقه است. عوارض جانبی می تواند شامل درد، خونریزی جزئی در مجرای ادرار و تشکیل بافت داخل آلت تناسلی شما باشد.

جایگزینی تستوسترون : در صورتی که نعوظ ناقص فرد به دلیل پایین بودن سطح هورمون تستوسترون  باشد، استفاده از این روش توسط پزشک توصیه می شود.

پمپ آلت تناسلی ، جراحی و ایمپلنت

در صورتی که سایر روش های بیان شده به عنوان راه های درمان نعوظ ناقص جواب ندهند، استفاده از روش های زیر معمولاً توسط پزشک توصیه می شود :

 پمپ آلت تناسلی : این دستگاه یک لوله توخالی با یک پمپ دستی یا باتری است. آلت خود را درون این دستگاه قرار می دهید، سپس هوای درون لوله را خالی کنید. انجام این کار باعث رسیدن خون به آلت شما می شود.

ایمپلنت آلت تناسلی : در این روش دو دستگاه در دو طرف آلت تناسلی فرد قرار داده می شود. این دستگاه ها، ایمپلنت های انعطاف پذیر هستند. این تجهیزات موجب کنترل نعوظ و مدت زمانش می شوند. استفاده از این روش به عنوان یکی از راه های درمان نعوظ ناقص معمولاً توصیه نمی شود مگر آنکه سایر روش های درمانی مؤثر نباشند.

برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با سنا مشاور تماس بگیرید.

همراهان عزیز اگر شما هم این مشکل را دارید و به دنبال راه های درمان نعوظ ناقص هستید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور