مشاوره خانوادهمشاوره روابط خانوادگیمشاوره روانشناسی

چگونه به زنان محبت کنیم

چگونه به زنان محبت کنیم

اغلب مردان، محبت خود را  به اشکال مختلف، اظهار می نمایند. ولی در این میان افرادی نیزوجود دارند، که بلد نیستند محبت و علاقه ی خود به همسر را نشان دهند.

در زیر به بیان راه هایی برای ابراز علاقه و محبت به همسر ارایه شده است تا افراد از زندگی شیرین تری برخوردار گردند.

تماس با سنا مشاور

با خرید هدیه، محبت خود را نشان دهید

 دررابطه با موضوع، چگونه به زنان محبت کنیم ، می توان گفت هدیه گرفتن یکی از راه های ابراز علاقه به اوست. هدایایی که به زن، نشاط می بخشد، هدایایی هستند که بر احساس وی تاثیر بگذارد.

مثلا اگر لباسی را انتخاب کرده و به او هدیه دهیم، اگر به بهترین نحو انتخاب شود، بیانگر محبت و علاقه به اوست. این هدیه، بیانگر این مطلب است که مرد، به سلیقه ی همسرش پی برده و به او اهمیت داده است.

اظهار نظر مثبت در رابطه با  همسر

 در رابطه با موضوع چگونه به زنان محبت کنیم ، می توان گفت که با انجام یکسری کارهای کوچک، می توان شادی را به همسر خود هدیه داد. مرد خیلی سخت می فهمد، که چرا زنش خودش را زیبا ندانسته و نسبت به زندگیش دلسرد است. این در حالی است که در نظر وی، خیلی زیباست. این جاست که اظهارنظری مبهم، در رابطه با زیباییش، کمکی به او نمی کند.

او به تعاریف مشخص تری از زیبایی، نیازمنداست. مثلا این” نوع آرایش کردنت را دوست دارم ” و یااین که” لباس آبی چقدر جذابت می کند”. مرد با تمرکزکردن، بر روی جزییات نشان می دهد که به همسرش، توجه داشته و  با عشق وعلاقه به او می نگرد. این نوع اظهار نظر، باعث می شود که زن در خود احساس احترام کند.

زمانی که زن می گوید که چاق شده ام، او نیاز به تایید صادقانه ندارد. عشق و علاقه ی شوهر به او سبب شده تا وی لباسی مناسب بپوشد و با رسیدن به خویش، یک حالت رمانتیکی را پیدا نماید.

به همسر خود استقلال دهید

 در رابطه با موضوع چگونه به زنان محبت کنیم ، می توان گفت که گاهی از اوقات، یک زن نیاز دارد که تنها باشد. برخی از مردان، عادت دارند که همسر خودرا مرتبا کنترل نمایند و زمانی را که همسرشان از خانه بیرون می رود، نگرانش می شوند.

این در حالی است که زنان، زمانی را برای مطالعه و هم چنین خرید نیاز دارند. مردان نباید از این موضوع که زن نمی تواند تمام وقتش را برایش بگذارد، احساس ناراحتی نماید. زمانی که زن می خواهد که تنها باشد، علاقه و محبتش کاسته نشده است بلکه وی، احتیاج به استقلال دارد.

چگونه به همسر خود ابراز علاقه کنیم؟

راه های بیشماری، برای ابراز علاقه به همسر وجود دارد که با کمک این راه ها می توانید شعله های عشقتان را  بیشتر کنید.

 با او به صورت کلیشه ای رفتار نکنید

 اگر شام بیرون خوردن یا گل خریدن ، مناسب روحیه ی شما نمی باشد، این کارها را با زور انجام ندهید. همه ی افراد مانند هم نمی باشند. این ابراز علاقه و محبت را به طریقی انجام دهید که هردو لذت ببرید. ممکن است همسرتان از پارک رفتن بیشتر لذت ببرد تا از هدیه گرفتن.

گاهی کارهای سخت او را انجام دهید

 این که  کارهای اعصاب خردکن او را انجام دهید، می تواند در نظرش بسیار جذاب باشد. مثلا گاهی شب ها، ظرف ها را بشویید  و اجازه بدهید تا او کمی استراحت نماید.

از مشورت هایش سپاسگذاری نمایید

  مشورت ها، می تواند شامل موضوعات بزرگ تا کوچک زندگی باشد. خیلی بد است، که به کسی پیشنهاد کاری را بدهی و او آن را انجام ندهد. از مشورت هایش استفاده نمایید. این یک راه ابراز علاقه به شریک زندگی است. به همین راحتی.

 به کارهای مورد علاقه اش، رغبت نشان دهید

 سعی نمایید، تا به کارهای مورد علاقه اش، رغبت نشان داده و امتحانشان کنید. درصورتی که کارهای مورد پسندش، برای شما جذاب نیست، حتما لازم نیست که عشق خود را نشان دهید. زمانی که در کنارهم کاری را انجام می دهید، ممکن است شما هم از لذت او، غافلگیر شوید. بنابر این، امتحان کارهای جدید، خارج از علاقه ی شخصی شما نیز می تواند یک تجربه ی جالب باشد.

با همسر خود، فیلم های جذاب ببینید

 در رابطه با موضوع، چگونه به زنان محبت کنیم ، می توان گفت که چند وقت یکبار، تنقلات موردعلاقه ی همسرتان را مهیا کرده و در کنار یکدیگر، یک فیلم زیبا و جذاب ببینید.

گوشی همراهتان را کنار بگذارید

زمانی که با هم به بیرون رفته اید، این مورد بسیار مهم است. این که در تمام مدت به گوشی همراهتان، چسبیده باشید، نه تنها رمانتیک بودنتان، را ازبین می برد بلکه تا حدودی نیز، توهین آمیز می باشد.

در زمان بیماری مواظب همسرتان باشید

 اگر همسر شما، بیمار شده است، هرکاری که از دست شما بر می آید انجام بدهید تا وی احساس راحتی نماید. این کار، به او نشان می دهد که چقدر به او علاقه دارید .

عشق یک طرفه چیست؟

در رابطه با موضوع چگونه به زنان محبت کنیم ، اگر دائما، به فکر محبت به زنی هستید که او علاقه ای نسبت به شما نشان نمی دهد، درمورد نشانه های عشق یک طرفه بیشتر، مطالعه نمایید. در عشق یک طرفه، عاشق در افکارش، باور دارد که معشوقش به او علاقه دارد و این یک امر ذهنی است. رنج و مشقت علاقه، به کسی که شمارا دوست ندارد بسیار سخت است.

برای خلاص شدن از عشق یک طرفه، راه هایی را به شما ارایه می دهیم.

  • زمان های بیکاری خود را صفر کنید: سر خود را گرم کنید. مثلا ورزش کنید. به تماشای تلویزیون، بپردازید.
  • رابطه ی خود را با آن شخص کم نمایید: برای رهایی از این عشق یک طرفه، از او دورتر شوید. اگر امکان دورشدن وجود ندارد، به صورت کاملا رسمی، با او برخورد نمایید.

اگر در رابطه با موضوع، چگونه به زنان محبت کنیم ، سوالی دارید با مشاورین ما در مرکز تماس حاصل نمایید.

برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با سنا مشاور تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور