مشاوره خانوادهمشاوره روابط خانوادگیمشاوره روانشناسی

چگونه به مردان محبت کنیم

چگونه به مردان محبت کنیم

یک رابطه ی خوب به این معنا نیست که 24 ساعت شبانه روز و یا 7 روز هفته را تمام وقت به هم بچسبید! زنان باید در ابتدا تفاوت های مردان را شناخته و به صورت هدفمند به سلایق و علایق مردان توجه کنند.

از قدیم الایام شنیده ایم که آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. این گفته بسیار درست است و سعی کنید در اولین قدم برای ابراز محبت خود به مردان، آن ها را از صمیم قلب دوست بدارید.

شاید این موضوع که چگونه به مردان محبت کنیم کمی ساده و بدیهی به نظر بیاید اما می تواند در روابط شما با مردان بسیار تاثیرگذار باشد.

تماس با سنا مشاور

در این قسمت لیستی از روش هایی که شما می توانید به کمک آن ها به مردان ابراز محبت کنید را آورده ایم. شما می توانید با امتحان کردن هرکدام از آن ها متوجه شوید که کدام یک برای مرد شما مناسب تر است و همان روش را در پیش بگیرید.

از علاقمندی های مردان یادداشت تهیه کنید

یادداشتی از علایق او تهیه کنید. این کار باعث می شود تا او متوجه شود که چه میزان برای شما مهم است و چه قدر برای حفظ رابطه تان تلاش می کنید.

مشوق مردان برای رسیدن به رویاهایشان باشید

او را حمایت کرده و به او اعتماد به نفس دهید تا به خواسته ها و اهدافش در زندگی برسد. گرچه این موضوع کمی ساده به نظر می رسد اما می تواند میزان محبت شما را برساند و پایه های روابطتان را محکم کند.

به او بگویید دوستت دارم

از جمله مواردی که در موضوع چگونه به مردان محبت کنیم حائز اهیمت است تکرار کلمه ی دوستت دارم است. به مردتان اطمینان دهید که دوستش دارید. با این کار هم حس اعتماد به نفس را در او زنده می کنید و هم باعث می شوید تا او متوجه علاقه ی شما به خودش شود.

احترام مردان را حفظ کنید

با مرد خود با احترام رفتار کنید و به گونه‌ای با او رفتار کنید و حرف بزنید که احساس کند برای او ارزش بسیاری قائل هستید. با این کار او نیز ترغیب می‌شود تا متقابلا بیشتر خود را به شما نزدیک کند و با شما حس نزدیکی و همدلی بیشتری داشته باشد.

به ظاهرتان توجه کنید

سعی کنید همیشه تمیز و خوشبو باشید تا مردتان از دیدن شما لذت ببرد با این کار مردان با شما احساس راحتی و آرامش کرده و موانع را کنار زده و به شما نزدیک تر می شوند.

به حریم شخصی مردان احترام بگذارید

توجه کنید که در موضوع چگونه به مردان محبت کنیم بایستی حتما به مردان نشان دهید که قصد ندارید شخصیت او را تغییر دهید و او را‌‌ همان گونه که هست، قبول دارید و دوستش دارید. همیشه به خاطر داشته باشید که باید برای تنهایی ها و خلوت کردن او با خودش احترام قائل شوید،‌‌ همان طور که همه ی ما و شما نیز گاهی به تنهایی و خلوت کردن با خودمان نیاز داریم.

مردان را با دیگران مقایسه نکنید

هیچ‌وقت مردان را با دیگری مقایسه نکنید و با این کار توانایی‌های وی را زیرسوال نبرید! انتقاد غیرمنطقی و غیراصولی می تواند دشمن محبت و صمیمیت میان شما باشد. بنابراین با دقت به تفاوت‌های فردی افراد، او را‌‌ همان گونه که هست، بپذیرید و چنانچه ضعف‌هایی هم در مردتان مشاهده می کنید در موقعیت‌های مناسب با او صحبت کرده تا با کمک شما، به برطرف کردن آن ها بپردازد.

مردان را سرزنش و تحقیر نکنید

دقت کنید که به هیچ وجه مردتان را خصوصا در جمع های دوستانه و یا فامیل سرزنش و یا تحقیر نکنید. با این کار باعث فاصله گرفتن او می شوید و به غرور و شخصیت او ضربه می زنید. دقت کنید که در موضوع چگونه به مردان محبت کنیم انتقاد سازنده با سرزنش و تحقیر آن هم در جمع کاملا متفاوت است. همواره خصوصا در جمع نقاط قوت او را تمجید کنید و نکات اخلاقی مثبت او را بر زبان آورید.

هنگام عصبانیت مردان از پند و اندرز خودداری کنید

هنگامی که مردان عصبانی و ناراحت هستند به هیچ وجه او را نصیحت نکنید و با احترام به سکوتش درواقع محبت خود را به او نشان دهید. البته می توانید در یک موقعیت مناسب، علت عصبانیتش را جویا شده، در این باره صحبت کنید و نظرات و راهنمایی های خود را به او بگویید. با این کار به او آرامش خاطر می دهید که در کنارش هستید و ناراحتی ها و مشکلاتش را درک می کنید.

 

تماس چشمی برقرار کنید

در موضوع چگونه به مردان محبت کنیم توجه کنید که روش های خارق العاده ای نیاز نیست و گاهی با کارهای هرچند کوچک نیز می توانید محبت خود را به او ابراز کنید. به طور مثال در هنگام صحبت با مردتان سعی کنید در بیشتر لحظات با او تماس چشمی برقرار کنید. این تماس چشمی می تواند در ارتباط موثر‌ و نیز ایجاد صمیمیت بیشتر بین شما تاثیر زیادی داشته باشد.

انتقاد اصولی کنید

سعی کنید مهارت‌های گوش دادن فعال در موضوع چگونه به مردان محبت کنیم را یاد گرفته و به کار ببرید. هنگام صحبت کردن با مردان دائما مخالفت نکنید و میان حرفشان نپرید. منصف باشید و از به کاربردن کلمات منفی و جملاتی مثل “تو هیچوقت مرا درک نکردی” یا “تو همیشه مشغول و بی‌حوصله هستی” استفاده نکنید. سعی کنید اشتباهات گذشته را مدام تکرار نکنید و احساس گناه را در او ایجاد نکنید.

هم اکنون زندگی کنید و احساس خود را راجع به امروزتان به او بگویید. انتقاد زمانی سازنده است که در زمان مناسب و با اصول و به صورت بی طرف باشد.

چگونه به شوهر خود ابراز علاقه کنیم؟

قطعا برای دوام زندگی زناشویی و برطرف کردن نیاز های همسرتان به طور کامل، بایستی روش های محبت کردن شما متفاوت و دائمی باشد تا بتوانید زندگی خود را مدام زنده و شاداب کنید و عشق را مابین خود جاری سازید.

برای اینکه بدانید چگونه به شوهر خود ابراز علاقه کنیم می توانید روش های زیر را امتحان کنید:

  • شوهرتان را تحسین کنید
  • شوهرتان را همان‌گونه که هست بپذیرید
  • به شوهرتان توجه کنید
  • به شوهرتان احترام بگذارید
  • با شوهرتان سازگار باشید
  • غذا یا کیک مورد علاقه اش را بپزید
  • لباسی را که دوست دارد بپوشید
  • از رفتار هایی که در او می پسندید تعریف کنید
  • به او فرصت دهید تا قهرمان شما باشد

توجه کنید که اگر دائما به فکر محبت به مردی هستید که او علاقه ای به شما نشان نمی دهد در مورد چند نمونه از نشانه های عشق یک طرفه بیشتر مطالعه کنید.

چنانچه در زمینه ی نحوه ی محبت به مردان و موضوعاتی همچون چگونه به زنان محبت کنیم و نیز ایجاد زندگی شاداب سوالاتی داشتید می توانید با مشاورین ما در این مرکز تماس برقرار نمایید.

برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با سنا مشاور تماس بگیرید.

  • چگونه محبتم را به همسرم ابراز کنم؟
  • چگونه قلب مردان را تسخیر کنیم؟
  • آیا می توانم با محبت همسرم را دوباره جذب کنم؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور