مشاوره جنسی

مشاوره جنسی آنلاین

مشاوره جنسی آنلاین برای زوجین

بی شک مسائل جنسی یکی از مهترین مسائل مربوط به زندگی زناشویی هستند، کیفیت بالای رابطه جنسی صمیمیت بین افراد را افزایش می دهد و باعث نزدیکی بیشتر زوجین به یکدیگر شده و کیفیت رابطه بین دو نفر را از هر لحاظ بهتر می کند.

به وجود آمدن مشکلاتی در رابطه جنسی دو نفر باید جدی گرفته شود و هرچه سریع تر برای بر طرف شدن آنها باید اقداماتی صورت گیرد.
شاید وجود اختلالاتی در رابطه جنسی در ابتدای امر جدی گرفته نشود، اما با گذشت زمان، کم کم مشکلات بزرگتر می شود و تاثیر آنها بر رابطه دو نفر مشخص می شود.

تماس با سنا مشاور

  • لذت نبردن از رابطه جنسی
  • زود انزالی یا دیر انزالی
  • مقاربت دردناک
  • داشتن فکرهای وسواس گونه در مورد رابطه جنسی
  • نداشتن حس صمیمیت با همسر

از جمله مشکلاتی است که ممکن است برای هر زوج به خصوص زوج های جوان پیش بیاید. توصیه می شود این مسائل را جدی بگیرید و هر چه سریع تر برای برطرف کردن آنها اقدام کنید.

بعضی از زوجین دچار چنین مشکلاتی هستند اما نمی توانند (شاید به دلیل خجالت) به متخصص مربوطه مراجعه کنند و رو در رو مشکلات خود را بیان کرده و راهکاری برای برطرف کردن آنها پیدا کنند. به این عزیزان توصیه می شود از مشاوره جنسی آنلاین یا مشاوره جنسی چتی بهره ببرند و از این طریق مسائل و مشکلات مربوط به رابطه جنسی خود را با متخصص این امر در میان گذاشته و راهکارهای لازم برای برطرف کردن آن را از متخصص مربوطه بخواهند.

مشاوره جنسی آنلاین برای نوجوانان

با ورود به دوره نوجوانی، با تغییر هورمون ها و شروع دوره بلوغ، دخترها و پسرها با جنبه دیگری از زندگی آشنا می شوند و ممکن است در این زمینه سوالاتی داشته باشند و یا با مشکلاتی روبرو شوند.

مشاوره جنسی آنلاین می تواند به این افراد کمک کند تا بدون خجالت سوالات خود را از متخصص این حوزه بپرسند و آموزش های لازم را دریافت کنند. در این سن لازم است خانواده ها مسائل جنسی را به بچه ها آموزش دهند و  به گونه ای رفتار کنند تا فرزندشان بتواند مسائل خود را با آنها در میان بگذارد.

اگر خانواده ها نمی دانند چگونه مسائل جنسی را به فرزند خود بگویند و آموزش های لازم را چگونه به او بدهند، توصیه می شود از مشاوره جنسی آنلاین بهره ببرند و بدون خجالت سوالات خود را از متخصص این حوزه بپرسند.

مشاوره جنسی آنلاین برای بیماری ها و مشکلات مجاری ادراری

بعضی از افراد دچار بیماری یا مشکلاتی در مجاری ادرار یا آلت تناسلی خود می شوند و خجالت می کشند این مسائل را با کسی در میان بگذارند. توصیه می شود هر گونه مشکل و بیماری در مجاری ادرار را جدی بگیرید و حتما برای درمان آن به متخصص مراجعه کنید. این افراد می توانند برای بیان مشکلاتی که در مجاری ادرار یا آلت تناسی خود دارند از مشاوره جنسی آنلاین بهره بگیرند و راهکارهای لازم را از متخصص این حوزه دریافت نمایند.

برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با سنا مشاور تماس بگیرید.

مشاوران و متخصصان ما در “الو سلام مشاور” در خدمت شما هستند تا به صورت آنلاین به سوالات شما پاسخ داده و راهکارهای لازم را به شما ارائه دهند.



  • برای درمان زود انزالی باید چه کار کرد؟
  • خانمی 27 ساله هستم. 2 سال است که ازدواج کردم.
    در این مدت دو سال من کمتر از ده بار به ارگاسم رسیدم.
    این مسئله را به شوهرم نگفتم! چه کار کنم تا از از رابطه جنسی لذت ببرم؟
  • من از رابطه جنسی بسیار می ترسم! چگونه می توانم به این حس غلبه کنم؟

برای آگاهی از:

مشاوره جنسی

عوارض استفاده از اسپری تأخیری

عوارض مصرف قرص تاخیری

زمان مناسب مصرف قرص تاخیری

عوارض کاندوم تاخیری

این مقالات را مطالعه فرمایید.

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. سلام، ببخشید من یه مشکلی داشتم من وهمسرم تازه عقد کردیم من یه نگرانی دارم من وهمسرم تصمیم گرفتیم برا شب عروسی نزدیکی نزاریم چون خانمم استرسش زیادهسش بعدش یه بار ماخواستیم نزدیکی کنیم که نشد که من موقع ارضا شدن همراه منیم خون زیاد دفع کردم حس بدی دارم نگرانم به نظر شما من مشکل خاصی دارم؟
    ببخشید من اینجوری پرسیدم نمیدونستم چجوری توضیح بدم

    1. همراه گرامی توصیه مشاوران ما به شما این است که در اسرع وقت نزد یک پزشک اورولوژیست رفته و مشکل خود را در میان بگذارید.
      مشاوران ما نیز در این زمینه میتوانند شما را همراهی کنند.
      علت این مشکل میتواند مربوط به عفونت، واریکوسل و یا حتی موارد حاد تری باشد.
      در هر حال نیاز به بررسی بیشتر و مراحعه به پزشک در اسرع وقت دارید.
      با آرزوی سلامتی

  2. سلام دختری هستم۲۰ساله ۳ماهه ازدواج کردم توی رابطه جنسی درد شدیدی دارم و سوزش حس میکنم واز طرفی ازطریق رابطه دخولی حتی تحریک هم نمیشم و فقط با لمس ذست به ارگاسم میرسم میشه کمکم کنید

    1. سلام
      درد و سوزش حین رابطه میتونه نشان دهنده عفونت باشه حتما حضوری مراجعه کنید به پزشک زنان تا معاینه واژینال صورت بگیره در مورد سوال دومتون بهتره با یک متخصص سکسولوژی مشورت بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور