مشاوره جنسیمشاوره خانوادهمشاوره زناشویی

درخواست شوهر برای رابطه جنسی سه نفره

درخواست شوهر برای رابطه جنسی سه نفره

بعضی از آقایان برای تنوع دادن به رابطه جنسی خود با همسرشان، ممکن است از همسر خود درخواست کنند تا فانتزی های جنسی خود را عملی کنند. درخواست شوهر برای رابطه جنسی سه نفره یکی از همین فانتزی هاست.

رابطه جنسی سه نفره از جمله فانتزی های جنسی است که بعضی از زوجین به آن روی آورده اند و با رضایت هر دو نفر، نفر سومی را وارد رابطه کرده و رابطه جنسی را با سه نفر ادامه می دهند.

بعضی از آقایان برای این که لذت و هیجان بیشتری را در رابطه جنسی تجربه کنند، ممکن است به همسر خود پیشنهاد سکس سه نفره بدهند.

تماس با سنا مشاور

در این شرایط بعضی از خانم ها این درخواست را قبول می کنند و بعضی دیگر تمایلی به انجام رابطه جنسی سه نفره ندارند.

فارغ از این که در جامعه ما این نوع رابطه ها عرفا و شرعا درست نیست، اما اگر زوجی تصمیم بگیرند این فانتزی جنسی را عملی کنند، باید با رضایت کامل همه افراد، این عمل انجام شود.

در صورتی که این درخواست از سوی شوهر داده شد و خانم تمایلی به انجام آن نداشته باشد، مرد باید به خواسته همسر خود احترام گذاشته و به هیچ عنوان به زور همسر خود را وادار به انجام این کار نکند.

خانم ها نباید خواسته ای را که بر طبق میلشان نیست را انجام دهند و نباید در مقابل اصرار همسر کلافه شده و به اجبار برای انجام رابطه جنسی سه نفره راضی شوند.

هر گونه عملی جنسی در رابطه بین دو نفر می بایست با رضایت  هر دو طرف انجام شود و طرف دوم از روی اجبار عملی را انجام ندهد.

اگر می خواهید در مورد سکس سه نفره و درخواست شوهر برای رابطه جنسی سه نفره  اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در الو سلام مشاور تماس بگیرید و اطلاعات کامل تر در این زمینه را از آن ها بخواهید.

تماس با سنا مشاور

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور