مشاوره ازدواج

چگونه بفهمم پسری عاشقم شده

زمانی که پسری دلداده ی دختری شده باشد و او را عاشقانه دوست داشته باشد این عشق و محبت را می توان در نگاه او ، نحو برخوردش با شما، میزان توجهی که  به شما و هرآنچه به شما مربوط است را دید، زبان بدن او گویای همه چیز نسبت به شما خواهد بود لازم نیست که حتما زبان بازکند وبه شما بگوید دوستت دارم شما از طریق رفتار او متوجه این موضوع خواهید شد. در این مقاله قصد داریم به نشانه ها و رفتارهای پسری که عاشق است بپردازیم به عبارت دیگر، چگونه بفهمم پسری عاشقم شده است؟

تماس با سنا مشاور

چگونه بفهمم پسری عاشقم شده است؟

فهمیدن احساس کسی که با او در رابطه هستید و یا پسری که مدام دراطراف شما پرسه می زند اصلا غیر ممکن نیست شاید کمی سخت باشد اما غیر ممکن نه. حتما تا به حالا شده که بخواهید بدانید کسی که شما عاشق او هستید آیا او نیزهمین حس را به شما دارد؟ برای این کار کافی است که سرنخ ها و نکاتی که دراین مقاله به شما می دهیم را دنبال کنید تا به جواب سوال خود برسید.

اگر آقا هستید و می خواهید بدانید زنی عاشق شماست یا نه کلیک کنید.

12 نشانه که یک مرد عاشق شماست

  • اولین نشانه این است که او راجع به آینده از شما سوال می کند این که چه برنامه ای دارید؟ می خواهید ادامه تحصیل بدهید یا ازدواج کنید؟ او به برنامه و آرزوهای شما علاقه نشان می دهد. وقتی کسی شما را برای پاسخ دادن به این سوالات در تنگنا قرار می دهد نشان دهنده این است که می خواهد بداند چقدر باید یکدیگر سازگاری دارید.
  • چشم ها دریچه روح انسان هستند اگر پسری به چشمان شما خیره می شود و با نگاه هایش مدام شما را دنبال می کند باید گفت که احتمال زیاد او عاشق شما است، نتایج بدست آمده از تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که وقتی مردی عاشق زنی است چشمانش به سمت صورت او کشیده می شود و اگر عشقی در کار نباشد چشمانش به سمت بدن او کشیده می شود.
  • شما همیشه و در هر حالی جز اولویت او هستید، اگر خوشحال است یا ناراحت، اگر تصمیم به سفر و یا تفریح دارد شما جز اولین کسی خواهید بود که در جریان قرار می گیرد. همیشه به جاهایی خواهید رفت که شما دوست دارید، غذاهایی خواهید خورد که شما دوست دارید، لباسی خواهد پوشید که شما دوست دارید. این کارهای کوچک واز خودگذشتگی ها نشانه های یک مرد عاشق است.
  • وقتی شما می خندید او هم با شما می خندد، تحقیقات نشان داده که مردان برای سنجش میزان علاقه زن از شوخ طبعی استفاده می کنند. حتی گفته می شود اگر دو نفر بیشتر باهم بخندند ویا حتی با هم غر بزنند یعنی این دو نفر ارتباط خوبی باهم دارند.
  • وقتی مردی عمیق ترین ترس هایش و یا بزرگترین آرزوهایش را با شما در میان می گذارد نشان می دهد که تا چه حد با شما صمیمی است و به شما اعتماد دارد.
  • وقتی دو نفر به یکدیگر علاقه دارند ناخودآگاه در کارهای خود از رفتار یکدیگر تقلیدمی کنند، آن ها می توانند احساسات و حتی ضربان قلب یکدیگر را احساس کنند.
  • وقتی کنار شما است از همیشه خوش بین تر است و حتی در بدترین اتفاقات قسمت پر لیوان را می بیند و آن اتفاق بد را به مثبت ترین شکل ممکن تفسیر می کند.
  • او زمان زیادی را به شما اختصاص می دهد، اگر پسری این کار را می کند یعنی به شماو شکل گیری رابطه خیلی امیدوار است، در واقع او با زمان گذاشتن دارد روی شما سرمایه گذاری می کند.
  • او همیشه در رابطه با خودش و شما از کلمه ” ما ” استفاده می کند. یکی از بزرگترین نشانه های مرد عاشق این است که وقتی در حال صحبت کردن در مورد برنامه ها وکارهای آینده است از این کلمه ها استفاده می کند و احتمال اینکه شما بخشی از تصورات او هستید بسیار زیاد است.
  • اگر پسری دختری را بخواهد از منطقه امن خود خارج می شود و به خاطر بدست آوردن دل شما هر کاری می کند از طرفی او شما را همینطور که هستید دوست دارد و سعی در تغییر شما نخواهد داشت.
  • وقتی افراد وارد رابطه جدی می شوند خود واقعیشان را به شما نشان می دهند این خود واقعی شاید به شکل پخش و پلا کردن وسایلش رو زمین و مرتب نکردن آن ها و… باشد اما این می تواند نشانه خوبی باشد که او با شما در یک رابطه جدی است و به شما این اجازه را می دهد که خود واقعیش را ببینید.
  • او از قبل عاشق شماست ،حتما پیش آمده که با کسی حس نزدیکی و شناخت پیدا می کنید انگار که سال ها ست او را می شناسید وقتی پسری عاشق شما باشد احتمالا چنین حسی خواهد داشت.درحقیقت شما یک ارتباط واقعی بین خود احساس می کنید

چگونه بفهمم پسری عاشقم شده ؟

زمانی که شما شروع به دیدن پسری می کنید و همه چیز خوب پیش می رود اما هنوز به شما نگفته که عاشق شماست ویا تصمیم دارد بقیه عمرش را در کنار شما بگذراند، ممکن است شما مدام از خودتان بپرسید که آیا او عاشق من شده است یا نه؟ باید بگوییم که پسرها و بطور کلی مردها ممکن است نتوانند احساسات خود را به وضوح بر زبان بیاورند اما همین که به دنبال شما هستند به شما اهمیت می دهند،مثل یک جنتلمن با شما رفتار می کنند مهمتر از همه به شما احترام می گذارند و به شما اعتماد دارند همگی بیانگر یک چیز است آن ها عاشق شما هستند.

اگر تصمیم به ازدواج دارید مقاله  مشاوره قبل از ازدواج  سنامشاور را بخوانید.

پسری که مدام شما را در ذهنش دارد و هرلحظه به خود می گوید الان در حال انجام چه کاری است؟ سرکار است؟ ناهار میخورد؟ بیرون رفته؟هنگامی که پسری باعث سرگرمی شما می شود آنقدر که زمان را گم می کنید و حس خوبی با حضورش به شما می دهد، وحرف ها و نگاه هایی که هیچ وقت پایانی ندارندحتی اگر هر روز شما را ببیند همه این نشانه ها پاسخ سوال” چگونه بفهمم پسری عاشقم شده است؟” خواهد بود.

رفتارهای یک مرد عاشق

مرد عاشق دوست دارد شما تنها با او وقت بگذرانید، مرد عاشق ازشما حمایت می کند، مرد عاشق محافظت از شما را باعشق انجام می دهد، دوست دارد همه جا با شما باشد تا به دیگران بفهماند شما مال او هستید تا کسی نتواند نسبت به شما نظری داشته باشد، مرد عاشق شما را با افتخار به همه دوستانش معرفی می کند، او هرگز به شما شک نخواهد کرد، مرد عاشق به شما و خواسته های شما احترام می گذارد، او حتی فکر آسیب زدن و ناراحت کردن شما را در ذهن خود نمی آورد، او درصحبت کردن با شما بسیار محتاط است، او همواره از شما برای رسیدن به خواسته ها و اهدافتان حمایت می کند شما هرزمان سر بچرخانید او را خواهیددیدکه درحال تشویق شماست، نگاه او به شما متفاوت از سایرین است، او در اوج مسائل ومشکلات هم به دنبال خوشحال کردن شماست.

بدون شک وجود عشق و محبت در هر رابطه ای باعث می شود آن رابطه برای هر دونفر بسیار آرام بخش باشد و زندگی سعادتمندی را نصیب آن ها کند.

 

  • مردها چگونه عشق خود را ابراز می کنند؟
  • یک مردعاشق چطور رفتار می کند؟

برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با سنا مشاور تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور