مشاوره جنسیمشاوره زناشویی

قرص کلومیپرامین برای زود انزالی

قرص کلومیپرامین برای زود انزالی

زود انزالی یکی از مشکلات معمولا رایج، در رابطه جنسی است که موجب نارضایتی طرفین، خصوصا مرد در هنگام برقراری رابطه می شود. برای درمان این مسئله اولین گام، شناسایی دلیل آن و سپس استفاده از تکنیک های ترکیبی مانند جسمی، روحی، روانی و دارویی است.
در این مقاله ما تنها به معرفی تکنیک پزشکی یعنی استفاده از قرص کلومیپرامین برای زود انزالی می پردازیم.

تماس با سنا مشاور

دلیل زود انزالی چیست؟

دلیل این مسئله در مردان هم می تواند به دلیل مشکلات جسمی باشد و هم روانی. بنابراین تشخیص این مسئله باز هم با پزشک است. اما در حالت کلی فرد می تواند یکی از دو نوع زود انزالی را داشته باشد. حالت اول مربوط به زمانی است که فرد در تمامی حالت ها زود انزالی دارد.
یعنی قبل از شروع رابطه جنسی و یا نهایتا 3 دقیقه بعد از آن ارضا می شود. حالت دوم مربوط به مردانی است که در گذشته در برقراری رابطه جنسی شان مشکلی نداشته اند، اما اخیرا نمی توانند انزالشان را کنترل کنند.

مسلما بسته به این که شما در کدام دسته قرار دارید،  باید از یکی از روش های درمانی مانند قرص، کرم های بی حس کننده، تکنیک های فشار و … استفاده نمایید.

نحوه مصرف سیتالوپرام برای زود انزالی چگونه است؟

معرفی قرص کلومیپرامین برای زود انزالی

قرص کلومیپرامین یکی از داروهایی است که برای درمان افسردگی توسط دکتر تجویز می شود.اما از قرص کلومیپرامین برای زود انزالی و سایر مشکلات روحی و جسمی مانند افسردگی ماژور، هراس و درد عصبی، اختلال های شخصیتی، شب ادراری و … نیز استفاده می شود.

طریقه مصرف قرص کلومیپرامین برای زود انزالی

بسته به شرایط جسمانی فرد و دلیل زود انزالی دوزی که توسط پزشک تجویز می شود، متفاوت است. بنابراین برای آگاهی از نحوه مصرف قرص کلومیپرامین برای زود انزالی حتما با دکتر مشورت کنید.

به خاطر داشته باشید، که مدت زمان تاثیر این دارو بین 2 الی 3 هفته است. اما اگر بعد از این مدت تاثیری مشاهده نکردید و یا دچار یکی از عوارض زیر شدید، حتما با پزشکتان مشورت نمایید.

برای درمان زود انزالی با طب سنتی چه باید کرد؟

عوارض قرص کلومیپرامین برای زود انزالی چیست؟

به خاطر داشته باشید که این دارو اساسا برای حل مشکلات روحی و روانی تجویز می شود. اما به دلیل تحقیقاتی که انجام شده است، مصرف آن برای زود انزالی نیز موثر است. با این وجود مصرف این دارو به صورت خودسرانه و یا بیش از حد، می تواند برای فرد عوارض زیر را به دنبال داشته باشد :

  • خواب آلودگی
  • خشکی دهان
  • تاری دید
  • تهوع
  • سردرد
  • یبوست
  • مشکلات قلبی
  • مشکل خواب
  • اضطراب

همراهان عزیز، اگر شما هم در زمینه مصرف قرص کلومیپرامین برای زود انزالی سوالی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت، با مشاوران پزشکی ما در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با سنا مشاور تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور