مشاوره جنسیمشاوره زناشویی

قرص سیلدنافیل چیست؟

قرص سیلدنافیل چیست؟‌طریقه و عوارض مصرف

از جمله اختلالات شایع جنسی که درصدی از مردان به آن مبتلا هستند و باعث ناکارامدی جنسی درآنان شده و باعث می شود زوجین رابطه جنسی باکیفیتی را تجربه نکنند، اختلال در نعوظ است. خوشبختانه درمان این اختلال سخت نیست و با مصرف دارو ها و قرص های مربوطه می توان به خوبی این اختلال را کنترل کرد.

قرص سیلدنافیل با نام تجاری قرص ویاگرا   به بالا بردن قدرت نعوظ در مردان کمک می کند؛ البته این به این معنی نیست که بعد از مصرف این قرص انزال به تاخیر می افتد،
به بیان دیگر می توان گفت این گونه قرص ها انزال را به تاخیر نمی اندازند بلکه به مردان این قدرت را می دهند تا یک ربع یا بیست دقیقه بعد از انزال زودرس، دوباره قدرت نعوظ داشته باشند و مسلما در بار دوم انزال با تاخیر انجام خواهد شد.

تماس با سنا مشاور

توصیه می شود این قرص را به تجویز پزشک مصرف کنید و هرگز خودسرانه برای مصرف آن اقدام ننمایید.

طریق مصرف قرص سیلدنافیل چیست؟

قرص سیلدنافیل یا ویاگرا یک درمان خوراکی است که برای درمان اختلالات نعوظ در داروخانه ها به فروش می رسد.

این قرص در دوزهای 25 -50 و100 میلی گرم ( بستگی به شخص دارد) مصرف می شود.

معمولا آقایان قرص سیلدنافیل را با دوز 50 شروع به مصرف می کنند  و در صورتی که در آغاز مصرف این دوز موثر باشد، توصیه می شود مصرف خود را به دوز 25 کاهش دهید.

مصرف قرص سیلدنافیل با دوز 100 زمانی توصیه می شود که دوز 50 موثر نیست و یا تاثیر آن کمتر از 4 ساعت طول می کشد.

چه کسانی نباید قرص سیلدنافیل را مصرف کنند؟

افرادی که مشکلات قلبی دارند یا اخیرا دچار حملات قبلی یا مغزی شده اند بهتر است این قرص را مصرف نکنند یا برای مصرف این قرص حتما با پزشک خود مشورت کنند.

افرادی که مبتلا به اختلالات کبدی اند، نباید سیلدنافیل را مصرف کنند.در صورتی که از نیتروگلیسیرین ها  یا داروهای حاوی نیترات استفاده می کنید، نباید قرص سیلدنافیل را مصرف کنید.

(ایزوسورباید دی نیترات ، ایزوسورباید مونونیترات، قرص ها یا اسپری زیر زبانی نیتروگلیسیرین ، نوارها و برچسب های ترابوستی نیتروگلیسیرین)

عوارض جانبی قرص سیلدنافیل چیست؟

اگر بعد از این که قرص سیلدنافیل یا همان ویاگرا را مصرف کردید، و دچار درد در ناحیه قفسه سینه شدید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

سرگیجه، سر درد،  دید تاواضح و تار، فوتوفویی، سوءهاضمه، احتقان بینی، اسهال، عوارض پوستی، عفونت دستگاه ادراری، دیدن همه چیز به رنگ آبی و از دست دادن دید محیطی

عوارض جانبی نادر :

نعوظ پایدار و مداوم، افت شدید فشار خون، سکته قلبی، سکته مغزی، افزایش فشار داخلی چشم، از دست دادن ناگهانی شنوایی زمانی که می خواهید قرص سیلذنافیل را مصرف کنید، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

اگر بعد از مصرف قرص نعوظ بیش از 4 ساعت طول کشید؛ قبل از این که آسیبی به آلت تناسلی وارد شود، به پزشک مراجعه کنید.افرادی که مبتلا به اختلالات خونریزی هستند و یا دچار زخم معده اند، قبل از مصرف این قرص با پزشک خود مشورت کنند.

اگر بعد از مصرف قرص و در حین رابطه جنسی علائمی از قبیل منگی، گیجی، تهوع، درد و احساس سفتی در سینه وکزکز قفسه سینه یا شانه یا فک تحتانی را مشاهده کردید، سریع رابطه جنسی را رها کرده و به پزشک مراجعه کنید.

توصیه می شود بیش از یک قرص در روز مصرف نکنید.

اگر  بیش از مقدار تجویز شده از این قرص مصرف کردید حتما به پزشک مراجعه کنید.

مشاوره و درمان

اگر می خواهید در مورد قرص سیلدنافیل اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید با کارشناسان ما رد الو سلام شماور تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی های کاملتر را از آن ها بخواهید.

 

  • قرص سیلدنافیل چیست؟
  • آیا قرص سیلدنافیل را بدون نسخه می توان تهیه کرد؟
  • اگر کسی برای اولین بار بخواهد قرص سیلدنافیل را مصرف کند، کدام دوز آن توصیه می شود؟
  • آیا مصرف قرص سیلدنافیل باعث درمان کامل اختلالات نعوظ می شود؟
  • عوارض مصرف قرص تأخیری کدامند؟

برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با سنا مشاور تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور