روابط دختر و پسر

شروع صحبت با دختر

راه های شروع صحبت با دختر

صحبت کردن با دختران گرچه در ابتدا شاید کمی سخت به نظر برسد اما اگر سعی کنید موقعیت شناس بوده و زمان مناسبی را برای آغاز صحبت با دختران انتخاب کنید، قطعا کار پیچیده ای نخواهد بود.

برای ورود به دنیای دخترانه باید مهارت های لازم را در برقراری ارتباط با دختران  را به دست آورید و راه های جذب دختران را به خوبی بشناسید.

تماس با سنا مشاور

همواره به یاد داشته باشید که برخورد اول شما می تواند برای شروع یک ارتباط، بسیار مهم باشد. چرا که در همان برخورد اول احساس خوب یا بد نسبت به طرف مقابل ایجاد می شود. اگر احساس اولیه خوب باشد قطعا منجر به ادامه ی رابطه خواهد شد و در غیر اینصورت بار دومی در کار نخواهد بود.

در این نوشتار سعی کرده ایم تا راه های شروع صحبت با دختر را برای شما شرح دهیم تا بتوانید با آموزش آن ها در اولین برخورد با دختر مورد علاقه ی خود نتیجه ی مثبتی را دریافت نمایید.

مراحل شروع صحبت با دختران

از جمله مراحلی که برای شروع صحبت با دختر بایستی انجام دهید عبارتند از:

مقدمه چینی و یا انتخاب موضوع

اگر دختری را که می خواهید با او صحبت کنید نمی شناسید، سعی کنید با یک مقدمه همچون معرفی کردن خودتان صحبت کردن را با او آغاز نمایید. یا اگر در مهمانی یا جمع دوستانه ای هستید سعی کنید در مورد یک موضوعی که در اطرافتان در حال رخ دادن است سر صحبت را باز کنید.

توجه کنید که در برخورد اول هیچ گاه موضوعاتی همچون دین و یا سیاست را برای شروع صحبت با دختر انتخاب نکنید و حتی اگر موضوع به آن سمت کشیده شد نیز با کمی زیرکی سعی کنید موضوع صحبت را به سمت دیگری ببرید.

در مورد موضوع مورد بحث از او سوال بپرسد

یکی دیگر از راه های شروع صحبت با دختر سوال کردن است. معمولا همه ی انسان ها علاقمند به صحبت کردن درباره ی خودشان هستند و از اینکه مورد توجه قرار بگیرند احساس خوشایندی پیدا می کنند.

سعی کنید در هنگام شروع صحبت با دختر از او سوالات باز بپرسید یعنی سوالاتی بپرسید که ادامه دار باشند و پاسخ آن ها به بله یا خیر منتهی نشود.

دقت کنید که پس از اینکه از او سوالی پرسیدید حتما با دقت به حرف های او گوش دهید و صحبت های او را با علاقه دنبال کنید.

از او تعریف کنید اما دروغ نگویید

یکی از راه های شروع صحبت با دختر تعریف کردن از او است. قطعا همه ی ما از اینکه مورد تعریف و تمجید قرار بگیریم خوشحال می شویم، حال آنکه این ویژگی در دختران بیشتر است و با کمی تعریف نامحسوس از آن ها می توانید توجه ایشان را به خود جلب نمایید.

به او نگاه کنید، لبخند بزنید و با دقت به حرف های او توجه کنید

در حین صحبت با دختر مورد نظر خود سعی کنید گاهی به چشمان او نگاه کنید. این کار می تواند توجه او را به شما بیشتر جلب کند. لبخند زدن به صورت طبیعی و توجه کردن را در تمام مدت ارتباط تان فراموش نکنید.

اعتماد به نفس داشته باشید

در حین شروع صحبت با دختر مورد علاقه تان سعی کنید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید، تلاش زیاد شما برای هم عقیده نشان دادن خود با او و یا جلب نظر او می تواند باعث شود کم اعتماد به نفس به نظر برسید.

شوخ طبع باشید

نه از همان ابتدا ولی سعی کنید در هنگام صحبت با دختران کمی از حس شوخ طبعی خود استفاده کنید. توجه کنید که بهترین موضوعاتی که می توانید برای شروع صحبت با دختران انتخاب کنید موضوعات بامزه و راحت است چرا که از این طریق می توانید از هر فرصتی برای خنداندن دختر مورد نظر خود بهره ببرید.

شوخ طبعی در عین حال می تواند حس اعتماد به نفس شما را نیز بیشتر به نمایش بگذارد.

مودب باشید

همزمان با شوخ طبعی حتما آداب معاشرت را رعایت کنید. رعایت ادب در شروع صحبت با دختر بسیار مهم است. دختران معمولا جذب پسران مودبی می شوند که در عین شوخ طبعی، حد و حدود را رعایت کرده و به طرف مقابل خود احترام می گذارند. از کلمات رکیک و مطرح کردن موضوعاتی که توهین آمیز هستند به شدت بپرهیزید.

به هیچ وجه پز ندهید

دقت کنید که چنانچه دختری احساس کند که شما در حال به رخ کشیدن دارایی ها و یا پز دادن کار هایتان هستید به سرعت از شما دلزده خواهد شد. علاوه بر اینکه پز دادن می تواند نشان دهنده ی عدم حس اعتماد به نفس درونی افراد شود.

زبان بدن خود را نیز به کار بگیرید

میزان علاقه مندی خود به صحبت های دختر مورد نظر خود را نه تنها به صورت کلامی، بلکه با زبان بدن نیز به نمایش بگذارید.

به طور مثال می توانید هنگامی که دختر مورد علاقه تان در حال صحبت کردن است، با کمی تمایل بدن تان به سمت جلو، میزان توجه و علاقه ی خود را نسبت به حرف های او نشان دهید.

برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با سنا مشاور تماس بگیرید.

چنانچه در خصوص موضوع راه های شروع صحبت با دختر و مشاوره دوستی دختر و پسر سوالاتی داشتید می توانید با همکاران ما در این مرکز تماس برقرار نمایید.

 

  • چگونه ارتباط چشمی خوبی داشته باشیم؟
  • راه های افزایش اعتماد به نفس چیست؟
  • راه های جذب و جلب توجه پسران چیست؟
  • چه موضوعاتی برای آغاز یک ارتباط خوب مناسبند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور