مشاوره جنسیمشاوره زناشویی

ارضای بدون دخول در دوران نامزدی

ارضای بدون دخول در دوران نامزدی

به دلیل بسیاری از عقاید مذهبی و فرهنگی که در کشور ما حاکم است، بسیاری از افرادی که با هم ازدواج می کنند، ترجیح می دهند که در دوره نامزدی و یا عقد رابطه جنسی کاملی با هم نداشته باشند. چرا که باکرگی دختر در ایران از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است و بسیاری هنوز هم عقیده دارند که دختر تا شب عروسی اش باید باکره باقی بماند!
با وجود این شرایط، با میل جنسی که طرفین به یکدیگر دارند، چه باید کرد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روش ارضای بدون دخول در دوران نامزدی آشنا کنیم.

تماس با سنا مشاور

روش ارضای بدون دخول در دوران نامزدی

برای ارضا شدن در رابطه جنسی، همیشه هم نیازی به داشتن یک رابطه کامل نیست. با استفاده از تکنیک های مختلفی که وجود دارد، مانند نوازش، طرفین می توانند به ارگاسم رسیده و ارضا شوند. در ادامه به معرفی برخی از روش هایی می پردازیم که با استفاده از آنها می توانید زمانی که قادر به دخول نبودید، همچنان هم ارضا شوید.

بوسیدن

بوسیدن تنها محدود به لب نمی شود. شما می توانید با بوسیدن بدن همسرتان مانند گردنش هر دو لذت ببرید.

تماس بدنی

مرد می تواند تنها با برقراری تماس بین آلت تناسلی خودش و همسرش باعث شود هر دو به ارضای بدون دخول در دوران نامزدی برسند. گرچه استفاده از این روش کار سختی است چرا که باید خیلی روی خود کنترل داشته باشید، اما لذت زیادی به همراه دارد.

لمس بدن طرفین

بدون شک برای داشتن یک رابطه جنسی بدون نقص، معاشقه قبل از برقراری رابطه کمک زیادی می کند. بر اساس آمار موجود، بسیاری از زوجین در همین معاشقه و لمس یکدیگر می توانند ارضای بدون دخول در دوران نامزدی را تجربه کنند.

چه بدن زن و چه بدن مرد، دارای نقاط حساسی که بسته به افراد متفاوت است. سعی کنید این نقاط را در طرف مقابلتان شناسایی کرده و با لمسشان، وی را به اوج لذت جنسی برسانید.

ماساژ سینه

بسیاری از آقایان با تماشای ارضای همسرشان، خودشان نیز به ارضا می رسند. سینه های هر زنی محلی برای تحریک میل جنسی اش است. با لمس و ماساژ سینه، خصوصا نوک اش، می توانید او را به ارگاسم از طریق نوک سینه و سینه  برسانید و هر دو نیز لذت ببرید.

لمس اندام تناسلی

بدون شک همه می دانیم که با دست زدن به اندام تناسلی همسرمان نه تنها وی بلکه خودمان نیز لذت می بریم. در زنان تحریک کلیتورس و همچنین در مردان تحریک الت تناسلیشان، موجب ایجاد لذت و در نهایت ارضای بدون دخول در دوران نامزدی می شود.

رابطه جنسی از پشت

برخی از دختران با برقراری رابطه جنسی از مقعد مشکلی ندارند. اگر نمی توانید از جلو دخول داشته باشید، می توانید با رعایت نکات بهداشتی مانند استفاده از کاندوم، ارضا را در دوران نامزدی تجربه کنید.

همراهان عزیز روش های مختلفی برای ارضای بدون دخول در دوران نامزدی وجود داد که بسته به طرف مقابل شما متفاوت است. اگر در این زمینه سوالی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره به صورت تلفنی و حضوری با سنا مشاور تماس بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور