مشاوره اعتیاد

عوارض دیدن فیلم های مستهجن

دیدن فیلم های مبتذل یا پورن

دیدن فیلم های مبتذل یا همان پورن تاثیر مثبتی بر فرد ندارند و بعد از مدتی ممکن است فرد به دیدن فیلم های پورن اعتیاد پیدا کند و ترک دیدن این گونه فیلم ها برای او سخت باشد. از جمله عوارض دیدن فیلم های مبتذل از دست دادن تمرکز و اختلال در زندگی روزانه افراد است.

تماس با سنا مشاور

مطلب مرتبط: اعتیاد به فیلم‌های مستهجن 

پورنوگرافی ها در قالب فیلم، مجله، عکس و … ارائه می شوند. پس از دیدن این گونه فیلم ها و یا عکس ها فرد تحریک شده و ممکن است دست به خودارضایی بزند. دیدن این گونه فیلم ها برای بار اول لذتی را به فرد می دهد و فرد از دیدن این حرکات تحریک می شود اما با گذشت زمان و دیدن چند باره فیلم های پورن، کم کم فرد هیچ واکنشی به فیلم ها نشان نمی دهد. دیدن پورنوگرافی ها لذتی برای فرد ندارد به همین خاطر فرد تنوعی در مواد پورنوگرافی می دهد. تلاش می کند لذت اولیه را دوباره کسب کند که این عمل انجام نشدنی است فرد دوباره لذت اولیه را نمی چشد. در برخی موارد، ممکن است فرد برای کسب لذت اعمال این گونه فیلم ها را انجام دهد. که در این مرحله شخص اعتیاد شدیدی به دیدن فیلم های پورن پیدا کرده است.

عوارض دیدن فیلم های مبتذل یا پورن

از جمله عوارض دیدن فیلم های مبتذل اختلال در زندگی روزمره افراد است. در صورتی که اعتیاد به دیدن این گونه فیلم ها ایجاد شود، تمرکز فرد برای زندگی روزانه از بین می رود و ممکن است در روزمره خود دچار مشکل شود. دیدن این گونه فیلم ها برای زوجین توصیه نمی شود و عوارضی را در پی دارد. یکی از عوارض دیدن فیلم های مبتذل برای زوجین این است که ممکن است زوجین از یک دیگر انتظارات جنسی نامعقول داشته باشند. طرف مقابل قادر به برطرف کردن این انتظارات نباشد و به همین دلیل ممکن است بین زوجین اختلافاتی پیش بیاید.

در صورتی که درباره عوارض دیدن فیلم های مبتذل و یا روش های ترک آن نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، مشاوران ما در مرکز سنا مشاور در خدمت شما هستند تا دراین باره اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند و به سؤالات شما پاسخ دقیق و کاملی بدهند.

تماس با سنا مشاور

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور