مشاوره جنسی

درمان زود انزالی با طب سنتی

زود انزالی چیست؟

زود انزالی یکی از مشکلاتی است که ممکن است زوجین با آن مواجه شوند و همین مشکل ممکن است باعث شود کم کم کیفیت رابطه جنسی کم شده و زن و مرد رضایت کافی از رابطه جنسی خود نداشته باشند.برای درمان زود انزالی می توان از درمان های دارویی و سنتی استفاده کرد.

تماس با سنا مشاور

چند روش درمان زود انزالی با طب سنتی به شرح زیر است: قبل از اینکه روش های درمان زود انزالی با طب سنتی را بگوییم ابتدا بهتر است مفهوم زود انزالی را شرح دهیم.

چه زمانی زود انزالی رخ می دهد؟!

انزال در مردان به سن و توانایی جنسی آنها بستگی دارد.تقریبا بین 3 تا 10 دقیقه بعد از مقاربت انزال رخ می دهد و اگر این انزال همزمان با ارگاسم خانم باشد، رضایت طرفین از رابطه جنسی بالا می رود.

هر چقدر زمان انزال کمتر از 3 تا 10 دقیقه شود، ممکن است باعث عدم نارضایتی زوجین شده و کیفیت رابطه جنسی را کم کند.در این شرایط می توان گفت آقا دچار زود انزالی شده است.

درمان زود انزالی با طب سنتی

در طب سنتی گفته می شود قبل از رابطه جنسی بهتر است مواد غذایی با طبع سرد مصرف نشود.همبرگر، نسکافه، کدو، سوسیس و کالباس  و… از جمله مواد غذایی با طبع سرد هستند.

به طور کلی گفته می شود بهتر است شما از قبل طبع خود را بشناسید و نسبت به طبع خود، مواد غذایی را مصرف کنید.مثلا کسانی که گرم مزاج هستند، برای درمان زود انزالی می توانند مواد غذایی زیر را مصرف کنند:

  • آب انار
  • تخم کاهو و برگ کاهو
  • شیرخشت با آب هندوانه
  • سماغ
  • آبغوره
  • سوپ جو
  • دم کرده گشنیز

افرادی که طبع سردی دارند بهتر است موادی مانند کندر، اسپند، کره با عسل و موادی از این درست را مصرف کنند.به طور کلی، برای درمان زود انزالی با طب سنتی می توانید مواد غذایی زیر را مصرف کنید:

انجیر و کندر

برای درمان زود انزالی می توانید 6 یا 7 عدد انجیر را به همراه کندر مصرف کنید. یک تکه کندر را داخل انجیر بگذارید و همراه با هم مصرف کنید.

سیاه دانه و عسل

این ترکیب برای درمان زود انزالی فوق العاده است! برای افرادی که مزاج بلغمی (سرد و تر) دارند، توصیه می شود هر شب یک قاشق عسل را با 7 عدد سیاه دانه بجوند و بخورند.

عرق بیدمشک و بهارنارنج

توصیه می شود روزانه 2 یا 3 استکان از ترکیب عرق بیدمشک و بهارنارنج را مصرف کنید.(عرق بیدمشک و بهارنارنج را به میزان مساوی با هم مخلوط کنید)

روغن زیتون و روغن کنجد

توصیه می شود این دو روغن را به صورت مساوی با هم ترکیب کنید و 40 روز تا 4 ماه این ترکیب را به زیر شکم خود، آلت تناسلی، بیضه ها و کشاله ران بمالید.

ترکیب عسل و دارچین، مصرف ارده و شیره انگور، مصرف زیتون، بادام درختی و انجیر، مصرف عسل و دارچین و استفاده از حنا برای درمان زود انزالی با طب سنتی بسیار موثر هستند.

تماس با سنا مشاور

اگر می خواهید در مورد درمان زود انزالی با طب سنتی اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید با کارشناسان ما در “الو سلام مشاور” تماس بگیرید و اطلاعات کامل تر در این زمینه را از آنها بخواهید.

 

 

  • از کجا بفهمیم طبعمان چیست؟
  • برای درمان زود انزالی با طب سنتی ، کدام داروی گیاهی موثرتر است؟
  • کسانی که طبع سرد دارند، برای درمان زود انزالی چه غذاهایی را نباید مصرف کنند و مصرف چه غذاهایی برای آنها مفید است؟
  • درمان زود انزالی با طب سنتی چقدر طول می کشد؟

برای آگاهی از:

علت دیر انزالی مرد

درمان گیاهی بی میلی مردان

 داروی افزایش قوای جنسی مردان

تنوع در روابط زناشویی

قرص ویاگرا

این مقالات را مطالعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس با مشاور
× ارتباط با مشاور